Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

  1. księgi inwentarzowe
  2. ewidencja akt osobowych pracowników
  3. rejestr zatrudnionych pracowników
  4. rejestr aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczycieli
  5. księga druków ścisłego zarachowania
  6. ewidencja kontroli zewnętrznych
  7. księga kontroli wewnętrznej
  8. księga protokołów rad pedagogicznych z rejestrem uchwał rp
  9. księga zarządzeń wewnętrznych dyrektora zespołu
  10. księga uczniów
  11. rejestr wydanych świadectw ukończenia liceum i świadectw dojrzałości,
  12. rejestr wydanych legitymacji szkolnych i pracowniczych i ich duplikatów
  13. rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych, (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (dz.u. z 2002 r. nr 101. poz. 926. z późn. zm.),
  14. rejestr pieczątek i pieczęci,
  15. dziennik korespondencji
  16. rejestr skarg i wniosków
  17. archiwum dokumentacji szkoły
  18. księgi arkuszy ocen

Osoba upoważniona do wglądu w dokumenty musi uzyskać zgodę dyrektora szkoły.

Osoba starająca się o duplikat danego dokumentu powinna złożyć podanie w sekretariacie Szkoły.

Po odbiór wystawionych dokumentów zainteresowana osoba musi się stawić osobiście z dowodem tożsamości.

Podmiot udostępniający informację:
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Łodzi
odpowiada: Aleksandra Bonisławska
data: 03-05-2015
wytworzył: Aleksandra Bonisławska
data: 03-05-2015
data: 03-05-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 03-05-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 811